RAMADHAN, 4th YEAR,BLOK & CUTiiiiiii :-)

Blok 19 last blok utk segala macam penyakit (agaknya la hahaha) dan habis je XM fly back to Malaysia tp kena tukar plane kat Jakarta sebelum sampai Malaysia. So one night at Jakarta with my friends and waiting for next plane to fly home . Sampai je LCCT, terus g shopping kat Nilai 3 dengan mama dan petang baru balik umah errrkkk akhirnya baru dapat mandi ;-p.

Sebelum balik Malaysia MS akhirnya dah dapat dapat judul skripsi dr Prof. Pada awalnya MS cadang judul acne tp ditolak pastu leprosy tp ditolak gak dan akhirnya Prof beri judul skripsi PSORIASIS !!! Jelas tajuk tu agak susah dan payah ini akibat dari nak buat kerja senang dan nak cepat siap. Walau judul skripsi MS Nampak susah dan payah tapi yang menyenangkan MS adalah MS senang nak jumpa pembimbing MS dan bahan lak dari medical records I m still lucky.

Sambung balik citer balik Malaysia, cuti MS Cuma terhitung sebanyak 12 hari sahaja apa je yg MS buat adalah enjoy the moment walaupun terpaksa balik awal dan batalkan tiket n membuat MS rugi cuti 2 hari lagi. Selepas selesai cuti, cukup sudah 3 tahun berlalu MS di fakultas perubatan dan Welcome 4th Year. Cepatnya masa berlalu dan masih banyak lagi liku-liku kehidupan yang perlu dilalui. Pengalaman 12 hari semasa MS di Malaysia akan MS post dan diharap sabar menanti k hahaha. Salam RAMADHAN , Selamat berpuasa dan kpd classmate MS happy 4th year.


 

Jika nafas ini masih diizinkan untuk menghirup udara Mu maka izinkanlah aku untuk terus menghirupnya

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "RAMADHAN, 4th YEAR,BLOK & CUTiiiiiii :-)"

Post a Comment